ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Ako predať viac? Ukážem vám spôsob ako jednoducho zvýšiť predaj, ktorý nedávno použil David Kirš pri predaji emailacademy premium a väčšina z vás ho tiež môže použiť pri predaji svojich produktov.
Veľmi veľa už bolo popísané o technikách predaja ako UP SELL (snaha o predaj vyššie variantu produktu) alebo CROSS SELL (krížový predaj – predaj ďalšieho produktu), ale veľmi málo sa hovorí o technike DOWN SELL.
Down Sell je predajná technika, ktorá sa používa, keď sa zákazník z nejakého dôvodu rozhodne nevyužiť vašu ponuku a povie vám NIE. Keďže ho nechcete len tak pustiť, musíte mať pripravenú ponuku aj na nižší variant (Down Sell).
Veľmi dobre mi funguje, keď down sell-ová ponuka je na úrovni 30 – 50 % pôvodnej ponuky.
David celú svoju kampaň smeroval na kurz emailacademy premium, ktorý predával za cenu 300 €. Len časť ľudí bola ochotná zaplatiť túto čiastku.
Tým, ktorí nekúpili, ponúkli lacnejší kurz Online academy club. Čo je tiež kvalitný kurz online marketingu, ale trocha iného obsahu a inej ceny. Cena vstupu do online academy clubu bola len 100 €. Takže týmto krokom sa mu podarilo presvedčiť ďalších zákazníkov.
Down sell je skvelá technika, ako maximálne vyťažiť zákazníkov. Bola by škoda “pustiť” zákazníka bez nákupu, keď ste mu už venovali čas a energiu. Navyše, hoci dnes predáte len za jednu tretinu, neznamená to, že v budúcnosti sa nemôžete pokúsiť o navýšenie nákupu napríklad prostredníctvom UP SELL-u alebo CROSS SELL-u.
Ak sa vám článok páčil, dajte mu “páči sa mi” alebo ho zdieľajte so svojimi priateľmi. Je to jediný spôsob, ktorým mi dávate najavo, že má zmysel sa s vami deliť o moje skúsenosti.
Ďakujem za vaše reakcie a prajem veľa úspechov vo vašom biznise.