ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Ako po lete NAŠTARTOVAŤ predaje do závratných výšok ? Toto dodržte:

ako po lete získať klientov, ako zvýšiť tržbyPoznáte to každý rok…

začína September a ľuďom vždy tak príliš dlho trvá kým vytriezvia z leta a naladia sa na bežný režim plný povinností a starostí.

Vy však potrebujete nových klientov, aby ste vykryli prípadnú “uhorkovú” sezónu po letných prázdninách.

V tomto článku sa dozviete pár užitočných a rýchlo použiteľných techník, ako naštartovať biznis, získať nových klientov a zvýšiť predaje do závratných výšok.

 

1. Uspokojte pálčivé potreby blížiacej sa jesene

Urobte so svojím tímom brainstorming na tému – aké nové potreby vyvstanú ľuďom s blížiacou sa jeseňou ?

Aká je vlastne charakteristika tohto obdobia (september/október) ? Ratolesti zarezávajú v škole… Ľudia si viac a viac vážia posledné letné slnečné dni…

A či sa vám to páči alebo nie – ľudia postupne začínajú v diaľke vetriť aj zdanlivo vzdialené Vianoce. (rolničky, Santa, soby, darčeky, kapustnica a hlavne dlho “očakávaný” septembrový sortiment vianočných dekorácií….)

Využite charakteristiku tohto obdobia a podrobne analyzujte so svojím tímom všetko čí si prechádza vaša cieľová skupina.

Aké problémy a výzvy opäť po roku prináša jeseň ? Ako vaše produkty rýchlo a pohodlne dokážu vyriešiť tieto problémy ?

Venujte tomuto veľa času, pretože potom bude písanie predajných textov výrazne jednoduchšie.

 

2. Speňažte svoj oddych a získanú energiu z leta

ako po lete získať klientov, ako zvýšiť tržbyPo lete ste určite oddýchnutý a plný energie, zážitkov a dobrého pocitu (teda aspoň dúfam :-).

Preto vás vyzývam – využite svoj odpočinok a načerpanú energiu a spíšte si 100 nápadov ako do Vianoc predáte VIAC. Myslím to vážne – 100 nápadov!

Takáto kvantitu je vyčerpávajúce a môže vám to trvať pokojne aj týždeň.

No keďže ste oddýchnutý a nabudený z dovolenky, tak to zvládnete. Vaša oddýchnutá myseľ je zákonite kreatívnejšia a produktívnejšia.

Po dobrej dovolenke je OMNOHO vyššia šanca, že prídete so skvelým nápadom, ktorý vám pomôže zvýšiť predaje.

100 nápadov zároveň vyvolá jednu skvelú vec – určite tam budete mať skvelé nápady, ktoré budete vedieť rýchlo použiť do praxe!

90 % čitateľov tohto článku však túto radu nebudú nasledovať, vy buďte preto iný a zaraďte sa tak medzi elitu 10 % úspešných obchodníkov, ktorí predávajú viac.

Využite svoju energiu, odpočinok a pokoj a investujte to všetko do kreativity a 100 nápadov ako predáte viac.

 

ako po lete získať klientov, ako zvýšiť tržby3. Predávajte ľuďom oddych, slobodu a radosť

Keďže je preč to sladké ničnerobenie, tak ľudia cítia podvedome stres a frustráciu, keďže by chceli dovolenkovať a leňosiť ďalej, no nemôžu.

Nech predávate čokoľvek, tak zdôrazňujte vo svojich marketingových posolstvách práve tieto 3 komodity: oddych, slobodu a radosť.

Po lete bývajú často ľudia smutní a majú pocit, že sú väzni (svojho zamestnávateľa, klientov, atď.).

Preto zakomponujte do svojej  marketingovej komunikácie a do emailoch slovné spojenia ako: “Získajte viac slobody“, “Oddýchnite si pri produkte XY”, “Potešte seba a svojich blízkych našou službou ABC”

Blíži sa obdobie sychravých jesenných večerov a preto uspejete, keď presvedčite svojich klientov, že investíciou do vašich produktov si kúpia radosť, budú slobodnejší a oddýchnu si.

Konkrétny tip: Na sociálnych médiách pripomínajte leto a oddych a získate si pozornosť potenciálnych klientov. Potom nájdite spôsob ako váš produkt prepojiť s danými pozitívnami emóciami (sloboda, oddych, radosť) a ponúknite to záujemcovi v profesionálne sformulovaných predajných textoch.

ako po lete získať klientov, ako zvýšiť tržby

4. Získajte nové referencie

Poviem vám dlhoročné tajomstvo úspešných obchodníkov: “September je fantastické obdobie na získanie nových referencií.”

Prečo práve September ? Z toho istého dôvodu prečo Október. A úplne z toho istého dôvodu prečo Február… alebo Máj… alebo December.

Čiže akýkoľvek mesiac by ste mali vnímať ako fantastické obdobie na získanie nových referencií!!

Pustite sa do prace a získajte 8 nových perfektne presvedčivých referencií na vaše služby od vašich klientov.

Postarajte sa o to, aby v daných referenciách boli konkrétne, hmatateľné a preukázateľne uchopiteľné výsledky, ktoré vaši klienti získali vďaka vám.

Skvelé referencie sú pre váš biznis fantastická páka, s ktorou dokážete predávať viac a získavať nových klientov.

5. Ušetrite ľuďom čas

Po sladúčkom lete plnom leňošenia si potenciálni klienti opäť naplno uvedomujú a vnímajú hodnotu času, keďže časy bezstarostného váľania sa na pláži sú preč (samozrejme, ak nepodnikáte z pláže :-D) A preto ľudia zúfalo hľadajú vierohodné a priechodné spôsoby ako ušetriť čas.

Keď ľudom ušetríte v dnešnej hektickej dobe čas, tak vás budú nielen vyhľadávať, ale aj odporúčať. Ako dobre viete, čas je neobnoviteľná komodita a keď potenciálny klient uverí, že mu reálne viete ušetriť čas, tak vás zožerie zaživa.

Odpovedzte si so svojím tímom na tieto otázky:

“Ako konkrétne dokáže vaša služba klientom ušetriť aspoň 1 hodinu denne?” – spíšte aspoň 15 možností

“Ako rýchlo a pohodlne dokáže váš produkt ušetriť xy minút/hodín ?” – konkrétne a do detailov, tak aby to potenciálny klient pochopila uveril.

Žiadne preháňanie, iba realita a dôveryhodné zrozumiteľné dôvody.

Poďte do toho – spravte zo svojich produktov dokonalé “šetriče času” a vaše predaje vystrelia do závratných výšok.

Potrebujete pomoc alebo radu ?

Nechajte mi dole váš komentár – odpisujem na každý komentár a poradím vám s čím potrebujete.

fb-follow

Silvio Michal
pôsobím v predaji od roku 2007. V MLM odvetví som v rokoch 2007-2009 vybudoval sieť 213 partnerov v 3 krajinách. Vo svojich článkoch sa sústredím na budovanie dôveryhodnosti a príťažlivej osobnosti obchodníka prostredníctvom poskytovania kvalitných hodnotných informácií. Pomôžem vám mojimi skúsenosťami z terénu a radami z prostredia online marketingu. Som tiež autorom najpopulárnejšieho slovenského blogu o charizme a autorom online kurzov o osobnom rozvoji, do ktorých vstúpilo už vyše 250 klientov.
Komentáre
  1. INGRID píše:

    Chcem vám pekne poďakovat za nádherný článok. Myslim si že výstižnejšie to nešlo ani napísať. Vyskúšam a odpíšem o kolko vzrastli moje stretnutia. Pekny večer. INGRID

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.