ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
začína September a ľuďom vždy tak príliš dlho trvá kým vytriezvia z leta a naladia sa na bežný režim plný povinností a starostí.
Vy však potrebujete nových klientov, aby ste vykryli prípadnú “uhorkovú” sezónu po letných prázdninách.
V tomto článku sa dozviete pár užitočných a rýchlo použiteľných techník, ako naštartovať biznis, získať nových klientov a zvýšiť predaje do závratných výšok.
Urobte so svojím tímom brainstorming na tému – aké nové potreby vyvstanú ľuďom s blížiacou sa jeseňou ?
Aká je vlastne charakteristika tohto obdobia (september/október) ? Ratolesti zarezávajú v škole… Ľudia si viac a viac vážia posledné letné slnečné dni…
A či sa vám to páči alebo nie – ľudia postupne začínajú v diaľke vetriť aj zdanlivo vzdialené Vianoce. (rolničky, Santa, soby, darčeky, kapustnica a hlavne dlho “očakávaný” septembrový sortiment vianočných dekorácií….)
Využite charakteristiku tohto obdobia a podrobne analyzujte so svojím tímom všetko čí si prechádza vaša cieľová skupina.
Aké problémy a výzvy opäť po roku prináša jeseň ? Ako vaše produkty rýchlo a pohodlne dokážu vyriešiť tieto problémy ?
Venujte tomuto veľa času, pretože potom bude písanie predajných textov výrazne jednoduchšie.
Po lete ste určite oddýchnutý a plný energie, zážitkov a dobrého pocitu (teda aspoň dúfam :-).
Preto vás vyzývam – využite svoj odpočinok a načerpanú energiu a spíšte si 100 nápadov ako do Vianoc predáte VIAC. Myslím to vážne – 100 nápadov!
Takáto kvantitu je vyčerpávajúce a môže vám to trvať pokojne aj týždeň.
No keďže ste oddýchnutý a nabudený z dovolenky, tak to zvládnete. Vaša oddýchnutá myseľ je zákonite kreatívnejšia a produktívnejšia.
Po dobrej dovolenke je OMNOHO vyššia šanca, že prídete so skvelým nápadom, ktorý vám pomôže zvýšiť predaje.
100 nápadov zároveň vyvolá jednu skvelú vec – určite tam budete mať skvelé nápady, ktoré budete vedieť rýchlo použiť do praxe!
90 % čitateľov tohto článku však túto radu nebudú nasledovať, vy buďte preto iný a zaraďte sa tak medzi elitu 10 % úspešných obchodníkov, ktorí predávajú viac.
Využite svoju energiu, odpočinok a pokoj a investujte to všetko do kreativity a 100 nápadov ako predáte viac.
Keďže je preč to sladké ničnerobenie, tak ľudia cítia podvedome stres a frustráciu, keďže by chceli dovolenkovať a leňosiť ďalej, no nemôžu.
Nech predávate čokoľvek, tak zdôrazňujte vo svojich marketingových posolstvách práve tieto 3 komodity: oddych, slobodu a radosť.
Po lete bývajú často ľudia smutní a majú pocit, že sú väzni (svojho zamestnávateľa, klientov, atď.).
Preto zakomponujte do svojej marketingovej komunikácie a do emailoch slovné spojenia ako: “Získajte viac slobody“, “Oddýchnite si pri produkte XY”, “Potešte seba a svojich blízkych našou službou ABC”
Blíži sa obdobie sychravých jesenných večerov a preto uspejete, keď presvedčite svojich klientov, že investíciou do vašich produktov si kúpia radosť, budú slobodnejší a oddýchnu si.
Konkrétny tip: Na sociálnych médiách pripomínajte leto a oddych a získate si pozornosť potenciálnych klientov. Potom nájdite spôsob ako váš produkt prepojiť s danými pozitívnami emóciami (sloboda, oddych, radosť) a ponúknite to záujemcovi v profesionálne sformulovaných predajných textoch.
Poviem vám dlhoročné tajomstvo úspešných obchodníkov: “September je fantastické obdobie na získanie nových referencií.”
Prečo práve September ? Z toho istého dôvodu prečo Október. A úplne z toho istého dôvodu prečo Február… alebo Máj… alebo December.
Čiže akýkoľvek mesiac by ste mali vnímať ako fantastické obdobie na získanie nových referencií!!
Pustite sa do prace a získajte 8 nových perfektne presvedčivých referencií na vaše služby od vašich klientov.
Postarajte sa o to, aby v daných referenciách boli konkrétne, hmatateľné a preukázateľne uchopiteľné výsledky, ktoré vaši klienti získali vďaka vám.
Skvelé referencie sú pre váš biznis fantastická páka, s ktorou dokážete predávať viac a získavať nových klientov.
Po sladúčkom lete plnom leňošenia si potenciálni klienti opäť naplno uvedomujú a vnímajú hodnotu času, keďže časy bezstarostného váľania sa na pláži sú preč (samozrejme, ak nepodnikáte z pláže :-D) A preto ľudia zúfalo hľadajú vierohodné a priechodné spôsoby ako ušetriť čas.
Keď ľudom ušetríte v dnešnej hektickej dobe čas, tak vás budú nielen vyhľadávať, ale aj odporúčať. Ako dobre viete, čas je neobnoviteľná komodita a keď potenciálny klient uverí, že mu reálne viete ušetriť čas, tak vás zožerie zaživa.
Odpovedzte si so svojím tímom na tieto otázky:
“Ako konkrétne dokáže vaša služba klientom ušetriť aspoň 1 hodinu denne?” – spíšte aspoň 15 možností
“Ako rýchlo a pohodlne dokáže váš produkt ušetriť xy minút/hodín ?” – konkrétne a do detailov, tak aby to potenciálny klient pochopila uveril.
Žiadne preháňanie, iba realita a dôveryhodné zrozumiteľné dôvody.
Poďte do toho – spravte zo svojich produktov dokonalé “šetriče času” a vaše predaje vystrelia do závratných výšok.
Potrebujete pomoc alebo radu ?
Nechajte mi dole váš komentár – odpisujem na každý komentár a poradím vám s čím potrebujete.
Chcem vám pekne poďakovat za nádherný článok. Myslim si že výstižnejšie to nešlo ani napísať. Vyskúšam a odpíšem o kolko vzrastli moje stretnutia. Pekny večer. INGRID
Zdravím, Ingrid 🙂
ďakujem krásne ze povzbudivý komentár. Vážim si to.
Určite dajte vedieť ako sa vám zlepšila
úspešnosť na stretnutiach
pozdravujem
Silvio