ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Kto by nechcel, aby mu budúci mesiac prišlo na účet viac peňazí ako ten minulý?
U väčšiny zamestnaní to je iba sen. Práca obchodníka alebo podnikanie to umožňuje.
Existujú tri základné spôsoby, ako môže obchodník zarobiť viac peňazí:
Prvý spôsob, ako môže obchodník zarobiť viac peňazí je, že firma, pre ktorú pracuje, sa z jedného dňa na druhý rozhodne zvýšiť percento vyplácaných provízií.
To znamená, že ak dnes obchodníkovi vypláca 30 %-nú províziu z každého uzavretého obchodu, tak od ďalšieho mesiaca by začala vyplácať 60 %-tnú províziu. Obchodníkovi, ktorému by sa toto stalo, by zrazu jeho príjem narástol o 100 % bez toho, aby musel robiť niečo navyše.
Stačilo by mu zachovať si svoj výkon a predávať v tých množstvách ako dovtedy.
Nevýhodou tohto spôsobu zvyšovania príjmu je, že je to u neho podobné ako u bežných zamestnaní. Je to skôr len sen, ktorý sa nesplní, lebo závisí od aktivity alebo rozhodnutia niekoho iného. Navyše by tým firma prišla o slušnú časť svojho zisku bez toho, aby sa jej navýšil predaj.
Je ďaleko pravdepodobnejší ako prvý spôsob. Závisí od aktivity obchodníka. Spočíva v tom, že obchodník musí tráviť viac času v práci.
Ak dnes pracuje osem hodín, tak na to, aby zarobil viac, bude musieť pracovať nie osem, ale desať hodín. Toto navýšenie počtu odpracovaných hodín spôsobí, že jeho príjem porastie.
Samozrejme len za predpokladu, že ten čas navyše venovaný práci využije na stretnutia so zákazníkmi.
Nevýhodou tohto spôsobu zvyšovania príjmu je, že tento zárobok ide na úkor voľného času alebo času stráveného s rodinou. Väčšina obchodníkov tento spôsob zvyšovania príjmu nepreferuje.
Tretí spôsob je najlepšia možnosť, ako si môže obchodník zvýšiť svoj mesačný príjem. Nemusí sa spoliehať na niekoho iného a taktiež ani nemusí pracovať viac.
Stačí len začať pracovať efektívnejšie. Najlepšie zarábajúci obchodníci sa vyznačujú tým, že neustále rozmýšľajú nad tým, ako za ten istý čas venovaný práci realizovať viacej predajov.
Príkladom takéhoto obchodníka je Ivo Toman, ktorý namiesto toho, aby chodil po firmách a navštevoval šéfov firiem sa rozhodol predávať svoje školenia a knihy prostredníctvom email marketingu.
Napísanie jedného emailu a jeho rozoslanie niekoľkým tisícom ľudí pomocou automatizovaného systému ho stojí len čas na napísanie predajného emailu.
Pričom osobná návšteva potenciálnych zákazníkov zaberie veľmi veľa času. Prostredníctvom rozosielania emailov Ivo Toman dokáže osloviť ďaleko viac zákazníkov a ďaleko viac predať svojich kníh a školení.
A čo vy? Rozmýšľate ako zefektívniť svoj proces, aby ste za ten istý čas zarobili viac peňazí?
Napíšte mi do komentárov, aký spôsob využívate vy na zvýšenie príjmu.