ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Andrew Stanton: Ako napísať skvelý príbeh

napisat_pribeh

Obchodník, ktorý chce byť úspešný by mal vedieť motivovať zákazníkov ku kúpe.

Človek sa nerodí so schopnosťou motivovať, ale môže sa jej priučiť.

Andrew Stanton vo svojom videu “Ako napísať skvelý príbeh” dáva tipy ako zaujať pomocou príbehov. Video je má okolo 20 minút. Je v anglickom jazyku s českými titulkami.

Nezvyknem pozerať videá, ktoré majú viac ako 15 minút, ale toto som si pozrel až do konca. Je vidieť, že Andrew Stanton vie, ako zaujať. 🙂

Kto je Andrew Stanton

Andrew Stanton je legendárny režisér a scenárista. Špecializuje sa najmä na kreslené filmy.

Z jeho rúk pochádzajú také filmy ako Hľadá sa Nemo, Toy story, Príšerky s. r. o. Viac o Andrew Stanton si prečítajte tu.

Andrew Stanton: Ako napísať skvelý príbeh

Využívate pri predaji príbehy? Máte obľúbený príbeh, ktorý vám často pomáha pri predaji? Napíšte mi do komentárov.

Páčilo sa vám video? Ak áno, budem rád za každé like alebo za zdieľanie na sociálnych sieťach medzi priateľmi.

fb-follow

Martin Mažár
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.