ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Ako dosiahnuť, aby marketing predával za vás

.

Marketing hrá pri predaji dôležitú úlohu. Dobre navrhnutý marketing môže značne uľahčiť prácu predajcom.

V niektorých prípadoch dobrý marketing sa môže stať vašim najlepším obchodným zástupcom, ktorý pracuje 24 hodín denne 365 dní v roku a nepýta si za to peniaze.

Takto urobený marketing môžu využiť nielen firmy, ale aj predajcovia, aby predali a zarobili viac.

Podrobný popis ako to dosiahnuť, aby marketing za vás predával sa dozviete v troch videách. Videá natočil známy slovenský marketingový konzultant Martin Mikláš (hodina konzultácie u neho stojí 500 €). V týchto dňoch Martin uverejnil prvé zo série troch videí. Pozrieť si ho môžete tu.

Pozrieť video 

P. S. Pozrite si video čím skôr, lebo Martin hovoril, že ich plánuje čoskoro stiahnuť z internetu a nechať verejné len pre svojich zákazníkov.

Pozrieť video 

Zaujímate sa o tipy ako viac predávať? Stiahnite si zadarmo E-book “Ako predávať a stať sa TOP obchodníkom”, pomôže vám na ceste za vašim úspechom v predaji alebo v podnikaní.

fb-follow

Martin Mažár
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.