
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Na prelome 20. a 21. storočia sa za zľavu z nákupu dokonca platilo.
Stratégia a práca so zľavami bola v plienkach. Obchodníci sa učili, ako sa zľavami zaobchádzať, ako ich používať.
V tejto dobe, boli spotrebiteľské zľavy výhodný obchod pre všetkých zúčastnených.
Preto sa ujala veta: “Nechcem zľavu zadarmo.”
Ubehlo však 15 rokov a…
Zákazníci aj obchodníci majú k zľavám iný prístup. Jedni ich berú ako samozrejmosť, druhí ako nutnosť.
Ako je možné, že boli zákazníci ochotní za spotrebiteľskú zľavu zaplatiť?
Mali preto svoje dôvody:
Čo sa zmenilo v prístupe k zľavám z pohľadu dnešných zákazníkov?
Stratégia celoplošných zliav prestáva fungovať práve pre jej početnosť a dostupnosť.
Prestávajú byť preto pre vás zaujímavé. Zovšednejú vám. Časom ich ignorujete. Funguje to podobne ako s jedlom. Predstavte si, aké to bolo, ochutnať nejaké zvláštne jedlo prvýkrát. Boli ste plný očakávania, bude vám tatársky biftek chutiť. Boli ste plný emócií, pochutili ste si a už sa tešíte, že si ho niekedy dáte znova. Prvý variant. Za mesiac, zájdete na “tatarák” znova, dostali ste na neho chuť. Zase ste si večeru užili a viete, že si ju zase niekedy zopakujete. Druhý variant je trochu iná. Tatarák vám tak zachutil, že naň chodíte pravidelne. Najskôr každý deň, potom stále menej.
Zrazu už “tatrák” nemôžete ani vidieť. Radšej si objednáte niečo iné. Prejedli ste sa ho a stratili oň záujem. Zachovajte podobný prístup aj k zľavám. Pracujte s nimi opatrne a s rozmyslom.
Urobte z poskytnutia zľavy výnimočnú záležitosť