ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Áno, čítate dobre… Stále ste na stránke o predajných technikách a nie v pánskom magazíne. Tento článok bude o tom čo má spoločné predaj a balenie žien.
Všimli ste si niekedy, že predajná psychológia vám pomôže nie len pri samotnom predaji produktov či služieb, kde musíte vášho zákazníka „zviesť“, aby pristúpil na vašu ponuku, ale aj v iných oblastiach života?
Zvádzanie zákazníkov a zvádzanie žien je postavené presne na tých istých princípoch. Ak ste dobrý v jednom, s vysokou pravdepodobnosťou sa vám bude dariť aj v tom druhom.
A naopak.
Čo majú teda predaj a balenie žien spoločné?
Inšpirujte sa týmito spoločnými charakteristikami a zvýšte svoju úspešnosť (nielen) v predaji svojich služieb ale aj v predaji samého seba.
Ak ste už niekedy niečo predávali, iste viete, že to nemôžete na vášho potencionálneho zákazníka z čista jasna „vybaliť“. Koledujete si o odmietnutie.
Presne tak isto, ako pri ženách. Nežiadate predsa ženu pri prvom kontakte o ruku! Samotné uzavretie obchodu alebo žiadosť o ruku najprv predchádza vybudovanie medzi vami dôveru, komfort, Následne nasleduje príťažlivosť vašej ponuky.
Až potom sa môžete pokúsiť o „uzatvorenie predaja“.
To nás vedie k ďalšej podobnosti. Vy ako obchodník a predajca by ste mali rozhovor viesť, predložiť ponuku a požiadať o objednávku.
Ak to nespravíte a iba si príjemne „pokecáte“, pravdepodobne zomriete hladom.
Taktiež ženy chcú chlapa, ktorý je dominantný a dokáže ich viesť.
Denne ľudí bombarduje reklama a telefonáty z každej strany a oni sa voči tomu stali imúnni. Musíte si uvedomiť, že na trhu nie ste sami a o pozornosť vášho potenciálneho klienta sa snažia aj vaši konkurenti.
Presne ako pri ženách. Chlapi im kupujú drinky, volajú ich na rande a snažia sa o ich pozornosť. Ale ktorého si majú vybrať?
Buďte iný. Buďte výnimočný. Odlíšte sa od všetkých ostatných.
Pozrite sa, ako to robia iní a spravte to lepšie, prípadne úplne naopak. Zákazníci aj ženy si vás určite všimnú.
Viete, čo milujú vaši zákazníci viac, ako čokoľvek iné? Ak dostanú za svoje peniaze viac, ako čakali. Ak ich prekvapíte niečím navyše a nič za to nepýtate.
Je to pozornosť pre nich a vďaka za to, že sú vašimi zákazníkmi.
Môžete im poslať ďakovný list, smsku na meniny či narodeniny, darček k výročiu.
Ženy nie sú v tomto iné.
Milujú prekvapenia, a ak ich, ako správny partner, hýčkate. To, že ste ju získali, ešte neznamená, že s vami aj zostane! Neustále si udržiavajte zákazníkovu pozornosť, aby neprebehol ku konkurencii.
To isté platí aj o ženách 😉
Ak chcete, aby sa zákazník cítil pri rozhovore s vami pokojný, v pohode a vôbec necítil na seba nátlak, potrebujete zvládať predajnú komunikáciu. Vedieť, čo v ktorom momente spraviť a povedať, a ako reagovať na jeho námietky.
Presne ako u žien. Je veľmi dôležité, aby ste vedeli, ako sa s ňou zoznámiť, ako sa s ňou baviť, udržiavať “predajný” rozhovor, vypýtať si od nej kontakt a pozvať ju na rande.
Rozdiel medzi získavaním zákazníkov a balením žien nie je veľký. Obaja si zaslúžia vašu pozornosť a úctu. To je ten najlepší spôsob ako ich získavať.
Ak sa vám článok páčil, dajte mu “páči sa mi” alebo ho zdieľajte so svojimi priateľmi. Je to jediný spôsob, ktorým mi dávate najavo, že má zmysel sa s vami deliť o moje skúsenosti.
Ďakujem za vaše reakcie a prajem veľa úspechov vo vašom biznise.
Ďakujem veĺa som sa od vás naučil, všetko je to veĺmi jednoduché, len o tom treba vedieť, ako to funguje
Martin, zaujímavé , až po prečítaní som si uvedomil , že v podvedomí vlastne túto techniku používam pri predaji a skutočne funguje. Trafil si u mňa do čierneho a potvrdzujem túto techniku vlastnou praxou. -:)