ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Ako DO HODINY presvedčiť vášho potenciálneho zákazníka ? Vyskúšajte:

Niektorým predajcom sa darí za každých okolností.Ako presvedčiť zákazníka - kufor

Slušne zarábajú, majú luxusné autá, žijú v pekných domoch, chodia na exotické dovolenky a ľudia si na nich ukazujú a závidia im, všetko čo dosiahli.

Za ich obrovským úspechom väčšinou stojí schopnosť presvedčiť zákazníka.

Ako to úspešní predajcovia robia? Čo robia inak ako všetci ostatní?

V poslednom období zisťujem, že za dosiahnutím úspechu (či už sa jedná o úspešný predaj, úspešné chudnutie alebo úspešné vzťahy), nie sú žiadne zložité recepty. Väčšinou je to o jednoduchých návodoch, ktoré sú ľahko použiteľné v praxi.

Podobne je to aj pri presviedčaní zákazníka. Tu je jednoduchý funkčný návod ako na to.

3 KROKY AKO PRESVEDČIŤ ZÁKAZNÍKA

1. krok – Ako presvedčiť zákazníka = Situácia

Najskôr zistite v akej situácii sa zákazník nachádza. Dozviete sa to prostredníctvom kladenia otázok. Presne tak, ako to robí lekár. Ten sa vás pýta, vyšetruje, aby zistil, čo vám je. To isté musíte robiť aj vy, aby ste odhalili zákazníkove potreby.

2. krok – Ako presvedčiť zákazníka = Následok

Potom čo zistíte zákazníkovu situáciu (resp. odhalíte jeho potreby), musíte docieliť, aby si zákazník svoje potreby aj uvedomil. Môžete to urobiť dvoma spôsobmi. Buď mu následok “neriešenia” jeho situácie opíšte alebo sa na neho spýtate (druhá možnosť je účinnejšia).

3. krok – Ako presvedčiť zákazníka = Riešenie

Ak si už zákazník uvedomuje svoje potreby, môžete mu navrhnúť riešenie, teda predstaviť svoj produkt. Pri predstavovaní produktu sa čo najviac zamerajte na riešenie jeho potrieb.

Tento 3 krokový návod ako presvedčiť zákazníka som pred 4 rokmi použil pri tvorbe papierového hárku ANALÝZY POTRIEB pre jednu firmu. Veľmi sa to osvedčilo a dodnes to ich predajcovia používajú.

Využívate aj vy tento postup presviedčania zákazníka? Ak áno, napíšte svoje skúsenosti do komentárov pod článkom. Ak sa vám článok páči, kliknite na páči sa mi, prípadne ho zdieľajte so svojimi priateľmi.

fb-follow

Martin Mažár
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.