ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Niektorým predajcom sa darí za každých okolností.
Slušne zarábajú, majú luxusné autá, žijú v pekných domoch, chodia na exotické dovolenky a ľudia si na nich ukazujú a závidia im, všetko čo dosiahli.
Za ich obrovským úspechom väčšinou stojí schopnosť presvedčiť zákazníka.
Ako to úspešní predajcovia robia? Čo robia inak ako všetci ostatní?
V poslednom období zisťujem, že za dosiahnutím úspechu (či už sa jedná o úspešný predaj, úspešné chudnutie alebo úspešné vzťahy), nie sú žiadne zložité recepty. Väčšinou je to o jednoduchých návodoch, ktoré sú ľahko použiteľné v praxi.
Podobne je to aj pri presviedčaní zákazníka. Tu je jednoduchý funkčný návod ako na to.
Najskôr zistite v akej situácii sa zákazník nachádza. Dozviete sa to prostredníctvom kladenia otázok. Presne tak, ako to robí lekár. Ten sa vás pýta, vyšetruje, aby zistil, čo vám je. To isté musíte robiť aj vy, aby ste odhalili zákazníkove potreby.
Potom čo zistíte zákazníkovu situáciu (resp. odhalíte jeho potreby), musíte docieliť, aby si zákazník svoje potreby aj uvedomil. Môžete to urobiť dvoma spôsobmi. Buď mu následok “neriešenia” jeho situácie opíšte alebo sa na neho spýtate (druhá možnosť je účinnejšia).
Ak si už zákazník uvedomuje svoje potreby, môžete mu navrhnúť riešenie, teda predstaviť svoj produkt. Pri predstavovaní produktu sa čo najviac zamerajte na riešenie jeho potrieb.
Tento 3 krokový návod ako presvedčiť zákazníka som pred 4 rokmi použil pri tvorbe papierového hárku ANALÝZY POTRIEB pre jednu firmu. Veľmi sa to osvedčilo a dodnes to ich predajcovia používajú.
Využívate aj vy tento postup presviedčania zákazníka? Ak áno, napíšte svoje skúsenosti do komentárov pod článkom. Ak sa vám článok páči, kliknite na páči sa mi, prípadne ho zdieľajte so svojimi priateľmi.