ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Nové pravidlá marketingu a PR od autora Davida Meermana Scotta je kniha, do ktorej som sa zažral hneď od začiatku. Trvalo asi dva dni, kým som ju dočítal do konca.
Celá kniha je pretkaná príbehmi ako ľudia dosiahli svoje ciele prostredníctvom internetu. Pomôže vám otvoriť oči. Lebo toto storočie, ktoré žijeme, je storočie internetu.
Či už chcete:
Na knihe Nové pravidlá marketingu a PR je sympatické, že nezostáva len v rovine teórie, ale väčšiu časť knihy (od str. 111 po str. 257) tvorí akčný plán, ktorý vám môže pomôcť vybudovať efektívnu www stránku a online marketingový plán.
Za nevýhodu považujem častejšie opakovanie myšlienok. Napriek tomu túto knihu odporúčam každému, kto chce nachádzať nových zákazníkov na internete alebo ovplyvňovať masy.
Kniha Nové pravidla marketingu a PR mi dala množstvo podnetov do mojej práce.
Aký je váš názor na knihu Nové pravidla marketingu a PR? Podeľte sa s ním v komentároch pod článkom.
1. Harry Beckwith – Jak prodat neviditelné
2. Dave Lakhani – Jak prodávat když nikdo nekupuje
3. Phillipe Korda – Zlatá pravidla obchodního vyjednávání