ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
V minulých článkoch som písal o dvoch spôsoboch ako robiť nábor cez internet(ako náborovať cez web a ako náborovať cez blog). Dnes vám chcem ukázať tú najkľúčovejšiu časť náborovacieho webu alebo blogu. Je ním náborovacia stránka.
Náborovacia stránka nie je vobec zložitá. Skladá sa z dvoch základných častí obsahu (informácií) a kontaktného formulára. Pomocou softwaru ako je webnode ju laik vytvorí do dvoch hodín (písanie textov bude trvať o niečo dlhšie).
Kontaktný formulár náborovacej stránky
Úlohou obsahovej časti je vyvolať u návštevníka záujem dozvedieť sa viac informácií o danej MLM spoločnosti, jej produktoch a príležitosti, ktorú poskytuje. Úlohou kontaktného formulára je zas získať kontakt na potenciálneho uchádzača. Akonáhle sa podarí tento kontakt získať, tak už všetko nasleduje podľa štandardného scénara.
Dá sa povedať, že náborovací web (blog) slúži ako automat na získavanie kontaktov na potenciálnych uchádzačov. Manažér, ktorý tento spôsob náboru využíva, nebude mať nikdy núdzu o nových spolupracovníkov.