ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Vedieť správne telefonovať je jednou zo základných predajných zručností, ktoré by mal ovládať každý obchodník.
Pokiaľ obchodník si túto zručnosť osvojí, dokáže získať viac stretnutí zo svojej databázy kontaktov.
V jednom z minulých článkov som písal o tom, ako zaujať zákazníka v telefonickom rozhovore.
Dnes vám chcem ukázať jednoduchý návod, vďaka ktorému sa nám vo firme podarilo zvýšiť úspešnosť dohodnutia stretnutia o 100%.
Tí, ktorí pracujete v poisťovníctve alebo vo finančnom poradenstve viete, že za úspech sa považuje, keď úspešnosť dohodnutia stretnutia je na úrovni 30 % z dovolaných zákazníkov.
Vďaka tomuto návodu sme sa dostali až na úroveň 65 %. Čo znamená? Zo 100 dovolaných zákazníkov obchodník dohodne 65 stretnutí.
Za týmto úspechom nie je nič prevratné, len dodržiavanie základných princípov. Princípy sú notoricky známe. Možno práve preto sú príliš podceňované. Princípy fungujú nielen v poisťovníctve, ale v akejkoľvek oblasti predaja. Poďme sa pozrieť, aké sú základné princípy.
Na zvýšenie úspešnosti v telefonovaní potrebujete poznať svojho zákazníka. Nepotrebujete vedieť všetko o každom vašom zákazníkovi. Dôležité je zostaviť si prototyp vášho priemerného zákazníka.
Charakterizujte si priemerného zákazníka z hľadiska napr. pohlavia, veku, príjmu, myslenia, sociálnej skupiny, záujmov, túžob, problémov a obáv. Pokiaľ je vám ťažké zostaviť si priemerného zákazníka, lebo vaši zákazníci sú príliš rozdielni, tak si zostavte viac takýchto zákazníkov.
Najväčšiu chybu, ktorú robia obchodníci pri telefonovaní, že používajú rovnaký dôvod telefonátu. Nerozmýšľajú komu telefonujú.
Následkom toho sú nízke počty dohodnutých stretnutí. Pritom zvýšiť úspešnosť dohodnutia stretnutia je jednoduché. Stačí len poznať svojho priemerného zákazníka a jemu prispôsobiť dôvod telefonátu.
Takýmto spôsobom potom dokážete získať ďaleko viac stretnutí, než by ste čakali.
Využívate už tieto prístupy v telefonovaní zákazníkom? Aké výsledky vám prinášajú? Napíšte mi svoje skúsenosti v komentároch pod článkom.
Cítite, že vaše telefonovanie potrebuje výrazne zlepšiť? Stiahnite si E-book zdarma. Dozviete sa, ako si môžte zvýšiť úspešnosť telefonovania a dohodnúť 2 krát viac stretnutí. 🙂