ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Priatelia, kamaráti, toto nie je irónia ani sarkazmus, myslím to vážne.
Priznám sa, že by som rád videl vaše výrazy.
Nehovoríte si tak náhodou: “Nie je náhodou ten chlapec divný? Ako niekto môže milovať, že mu niekto niečo ponúka?”
Ak nerobíte biznis, tak chápem. Lenže ak pôsobíte v oblasti predaja, tak odporúčam sa nad tým zamyslieť.
Všetko je totiž o uhle pohľadu. Všetko je to len o súboji vnútorných presvedčení.
Cieľom predaja je, aby protistrana zdieľala vašu myšlienku.
Mal som tú česť školiť jednu významnú finančnú skupinu na tému volanie a položil som otázku, ako vy reagujete na ponuku produktov, alebo iných služieb, keď vám niekto ponúka?
Prihlásila sa pani a sebaisto odpovedá: “Ja sa s nimi nemaznám a hneď ich pošlem dokelu!”
Teraz bola lopta na mojej strane, pretože som mal pripravenú perfektnú reakciu.
Položil som otázku a zasadil mečbal. Moja otázka znela:
“Keď vy odoberiete obchodníka a pritom nezistíte či by jeho služba alebo produkt mala pre vás hodnotu, tak prečo sa čudujete ľuďom, ktorí si s vami nechcú dát schôdzku, hoci im môžete pomôcť?”
Stojíte na rázcestí a máte slobodu voľby rozhodnúť sa, či dotyčného vypočujete alebo nie.
Buď pôjdete doprava a na celú vec sa bude pozerať, že ponuky od druhých bytostne neznášate.
Alebo…
Pôjdete doľava, ponuku prijmete a ja vám ukážem jednotlivé výhody.
Ako padla hláška v mojom obľúbenom animáku ´Oblačno miestami fašírky´, kedy starosta hovorí Flint: “Zvoľ si svoj osud”.
Cieľom tohto článku je nabúrať vaše negatívne paradigma o ponúkanie a ukázať vám to v lepšom svetle.
Ak sa tešíte, tak hurá na ďalšie riadky.
Teraz zapojíme mozgové závity:
Prvá otázka ťažkého kalibru znie: “Aké pocity cítim, keď mi niekto niečo ponúka a čo mi spôsobujú?”
Jeden z dôvodov je zlý pocit, že niekomu musím dať košom (zvlášť keď je to známy so super ponukou).
Druhá možnosť – povedať obchodníkovi: “Nie, ďakujem nemám záujem!” – to je ako priliať olej do ohňa, čo spustí lavínu logických otázok, kde dostanete sódu.
Všetci ľudia nie sú asertívni a presne vedia, že ak dajú dôvod, tak je to háčik pre obchodníka a má sa čoho chytiť a už vás ťahá na breh… Samozrejme je tu jeden zo zaručených spôsobov ako ho odbiť – položiť telefón, alebo nahodiť drsnú pózu, uzavrieť sa do seba a byť neoblomný, ale to ste si uzavreli cestu k predajcovi.
Teraz je otázka: “Ako to elegantne urobiť tak, aby obchodník mal dobrý pocit, že nepredal a vy ste vyšli ako víťaz? Navyše, aby ste si ho naklonili na svoju stranu a zreálnili tak vašu budúcu spoluprácu.
A teraz čakáte, že vám to napíšem?
Ako hovorí moja kamarátka Lenka “sa nehodí, sa nepoznáme”. Až sa budeme počuť alebo uvidíme, tak vám to oznámim. Ale nebojte hodnotu dostanete, len vás nesmiem toľko rozmaznávať, milí čitatelia.
Pre tých čo sa neboja – zavolajte mi na 730 577 668 a ulovte ma!
Ak sa vám to nepodarí, odídete aspoň s dobrým dojmom a ukážem vám v praxi ako sa elegantne odmieta. Alebo vyhrá vaša osobnosť a stanem sa vašim klientom alebo spolupracovníkom.
Alebo druhá možnosť
Nemôžu náhodou tie negatívne skúsenosti za malého mozgo-žrúta, ktorý vám hovorí, otravuješ ľudí, nič im neponúkaj! MLM alebo obchodník, je podradná práca, on ma zas niekto pošle niekam a váš tým vám dáva obligátne výhovorky prečo práve dnes nevolať.
Poznáte tie pocity?
Po prvé – zlaté pravidlo: Ak som obchodník, tak rešpektujem iného obchodníka.
Tiež nesúhlasím s množstvom ľudí, ale rešpektujem ich. Naša obchodná činnosť sa nikdy nebude páčiť všetkým. Ako môžete chcieť, aby vás ľudia rešpektovali, keď vy ich predajom opovrhujete? Aj keď spolupráca nebude nadviazaná a zanecháte dobrý dojem, stále máte otvorené dvere.
Po druhé: Zamyslite sa nad tým, aká je životnosť človiečika v MLM alebo obchodu?
Koľko poznáte ľudí, ktorí vydržali viac ako dva roky v biznise? Je ich vždy menej. Ak budete mať dobré vzťahy, spolupráca môže dopadnúť neskôr. Každé ovocie má svoju dobu zrenia A verte, že tie najlepšie zrejú najdlhšie. Aj víno zreje niekoľko rokov a oplatí sa počkať.
Po tretie: V prípade uskutočnenia predaja vami odporúčaným členom, vás čaká iste malé všimnete, alebo revanš
Po štvrté: To najdôležitejšie …
Kto napíše koment dole na fb, tak tomu ho pošlem do chatu ako odmenu
Zatiaľ dočítania 🙂
Myslím, že tohle téma zaujme většinu obchodníků. Též chci poradit 🙂 Děkujííííí 😀
Krásny dobrý den všetkým, tiež sa rada pripojím na vlnu šťastného a úspešného života a tak zintenzívnim ten Váš 🙂