ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Máte predstavu, koľko ľudí a v akom veku je na facebooku?
Myslíte si, že facebook nie je miesto pre vás?
Že na facebooku nie sú vaši zákazníci?
Že sú tam hlavne mladí, ktorí nemajú za čo nakupovať?
Dočítajte tento článok do konca a dozviete sa okrem iného aj to, aká veková skupina je na facebooku najviac zastúpená a kde končia zákazníci, ktorí vás na facebooku nenájdu.
Iba pre predstavu, na facebooku je viac ako 300 miliónov ľudí.
Polovica z nich je na facebooku každý deň. To znamená, že v tomto momente je na facebooku 1,6 až 6 miliónov aktívnych ľudí.
Tieto čísla už v tomto momente asi nie sú celkom pravdivé, lebo v každej sekunde rastú.
Ak podnikáte iba na Slovensku, ktoré má 5,4 miliónov obyvateľov, na facebooku je z nás, Slovákov, takmer každý druhý.
Uverili by ste aj tomu, že medzi 2,7 miliónmi Slovákov nie sú vaši potenciálni zákazníci? Podobne je to aj v Česku, kde je na facebooku cca polovica českého národa.
To sú krásne čísla, čo poviete?
Mnohí sa mylne domnievajú, že na facebooku je prevaha mladých ľudí. Zabudnite na to. Facebooku už dávno nekraľujú násťroční. Momentálne najrýchlejšie rastúcou skupinou na facebooku sú, naopak, ich rodičia. Ľudia vo veku 35 a viac rokov. Áno, dobre čítate.
Väčšina ľudí, ktorí sú na facebooku, je v produktívnom veku. Presne tí, ktorí majú kúpnu silu.
Presne tí, ktorí nakupujú, alebo rozhodujú o kúpe či už sami za seba alebo za firmy, v ktorých pracujú.
Štatistiky mojej FB fan page tento fakt iba potvrdzujú:
Pri počte 10 tis fanúšikov, je to veľmi pekné číslo, čo poviete? 9100 ľudí, ktorí s veľkou pravdepodobnosťou majú príjem.
Pýtal som sa dávnejšie jednej známej, či je na FB. Ona jedným dychom dodala aj dôvod, prečo.
„Áno, som tam, lebo je tam moja pubertálna dcéra. Musím ju sledovať, čo robí. Veď vieš…“
Presne toto je dôvod, prečo mladí odchádzajú pred svojimi rodičmi na iné sociálne siete, ako napr. instagram.
Na FB naopak pribúda ľudí v strednom veku a tí sú nielen ochotní komunikovať, nechať si poradiť, odporučiť, ale môžu si dovoliť od vás aj kúpiť.
Preto facebook odporúčam každému, kto má svoj vlastný biznis, nech už podniká v čomkoľvek, má tu svojich zákazníkov.
Kedysi, keď sa chceli veľké značky, ako napríklad Coca Cola, zviditeľniť a spropagovať, museli vyvinúť veľké úsilie a investovať veľké prachy na to, aby boli videní.
Napríklad v televízií, na bilboardoch, v časopisoch.
Nemali inú možnosť.
Vychádzali z toho, že keď sa rozhodujeme, čo si kúpime, väčšinou sa rozhodneme pre to, čo je nám známe, čo poznáme. A to stále platí.
Možno si to ani neuvedomujeme, ale je to tak.
Teraz už nemusíte byť veľká nadnárodná firma, ktorá „má na to“, aby vás ľudia poznali, mali radi a vybrali si práve vás.
Nedovoľte im, aby skončili u konkurencie a chopte sa tejto skvelej príležitosti udržiavať s nimi vzťahy, informovať ich, čo máte nové a ako im viete pomôcť.
A to aj bez akejkoľvek investície. Samozrejme, aj na facebooku je možnosť platenej reklamy, ale aj bez nej môžete zdvojnásobiť počet vašich zákazníkov
Ak ešte stále nemáte jasno v tom, či je facebook miesto pre vás, mám pre vás ďalších 10 dôvodov, prečo by ste ho mali využívať pri svojom biznise.
Páčilo by sa vám, keby sa vám ozývali zákazníci sami? Budú, ak budete s nimi na facebooku. Tak už nemrhajte zbytočne peniazmi a energiou, naučte sa predávať inak, ako ste to robili doteraz. Jednoduchšie.
Facebook je aj skvelý nástroj na to, ako si vybudovať meno a kredit profíka, v tom, čo robíte.
Naučím vás nielen to vo videotréningu FB NARUBY.
Vstúpte teraz zdarma do tohto obľúbeného kurzu a zistíte aj vy, ako využiť váš osobný profil na získavanie klientov a aké to je, keď sa vám ľudia ozývajú sami od seba.
Ťažko opísať, aké to je skvelé, to musíte zažiť.
Tak do toho, čím skôr budete s vašimi zákazníkmi na facebooku, tým menej stratíte.