ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Motivačné citáty o úspechu boli a vždy budú zaujímavá zložka motivácie každého obchodníka. Vychutnajte si preto v poradí už 3. pokračovanie tejto 4 dielnej série s tými najlepšími motivačnými citátmi o úspechu nielen v predaji:
31) “Keď chcete dlhodobý úspech v predaji, tak v prípadoch, kedy neuzavriete obchod, tak aspoň otvorte vzťah.” Patricia Fripp
Naučil som sa, že keď sa príliš sústredím na predaj, tak môžem prestať vidieť príležitosti budovať a rozvíjať vzťahy. Preto odporúčam v každom zatiaľ neuzatvorenom obchode vidieť novo-otvorený vzťah, ktorý potrebuje pozornosť a čas.
32) “90% predaja je presvedčenie a 10 % presvedčivosť.” Shiv Khera
Aby ste úspešne predávali, tak potrebujete veriť vo svoj produkt, čiže mať vnútorné presvedčenie. Z toho potom bude automaticky plynúť a vyžarovať vaša presvedčivosť. Najprv vnútorné presvedčenie a potom automaticky presvedčivosť navonok.
Vnútorné presvedčenie má expert na predaj, ktorý si zaslúžil vyšší spoločenský status na základe svojho know-how, charizmy a presvedčivosti.
33)“Vážte si vzťah s daným človekom viac ako naplnenie vašich predajných kvót.” Jeff Gitomer
Kľúčom k dlhodobému úspechu v biznise je kultivovanie medziľudských vzťahov a pridávanie hodnoty na všetky strany. Spíšte si preto zoznam konkrétnych aktivít ako viete prehĺbiť a posilniť vzťahy s vašimi dodávateľmi, potenciálnymi klientami a výsledky vás prekvapia.
Keď naplníte tzv. citovú nádrž svojich potenciálnych klientov, tak sami budú chcieť byť reálni klienti a potom zákonite príde aj naplnenie vašich predajných kvót.
34) “Námietky považujte za žiadosti o ďalšie informácie.” Brian Tracy, medzinárodný expert na predaj, produktivitu a motiváciu
Tento motivačný citát o úspechu sumarizuje skvelý postoj obchodníka, ktorý vidí námietky ako dôvody dať klientovi viac informácií.
Mne v mojej kariére predajcu poistiek a produktov dennej spotreby veľmi pomohlo keď som videl námietky potenciálnych klientov ako ich nevyslovené žiadosti o ďalšie informácie.
Keď si záujemca nie je istý, či chce váš produkt, tak vám dáva najavo, aby ste mu lepšie vysvetlili benefity vašej služby/produktu.
Keď nie teraz, tak neskôr…
>>> Inšpirujte sa 1.dielom TOP citátov pre váš úspech v predaji <<<
35) “Nie je úloha vášho zákazníka si vás pamätať. Je vaša povinnosť a zodpovednosť, aby vaši potenciálni klienti nemali šancu na vás zabudnúť.”
Patricia Fripp, medzinárodne uznávaná trénerka prezentačných zručností
Krásny a hlboký výrok, ktorý pripomína potrebu budovať si silnú dôveryhodnú značku, na ktorú ľudia nezabudnú.
36) “Nepredávajte životné poistenie, predávajte to, čo to životné poistenie dokáže.” Ben Feldman, legendárny poisťovák a biznisman
Toto je výrok Bena Feldmana – legendárneho predajcu poistiek, ktorého rekord bolo predaj poistiek v celkovej výške 20 miliónov dolárov… za jeden jediný deň. Považuje sa za najúspešnejšieho predajcu poistiek v histórii tohto odvetvia a jeho “tajomstvo” je krásne zhrnuté v tomto výroku.
Teraz vám to možno považujete ako niečo totálne jasné, lenže Ben to šíril v 40 tych, 50-tych a 60-tych rokoch, kedy neexistoval sebarozvoj, školenia a tréningy pre predajcov.
Ben Feldman už vtedy pochopil, aký je veľký rozdiel predávať vlastnosti produktu a jeho úžitok pre klienta.
37)) “Získať pozornosť ľudí je o naplnení ich potrieb, nie tých vašich.”, Tony Robbins, motivačný rečník
Dobrý predajca sa zameriava na skvalitnenie života jeho potenciálneho (a reálneho) klienta. Najlepšie zarábajúci predajcovia vedia presne aké sú spúšťače záujmu u klientov a vedia ich stlačiť. Pozornosť každého si získate, keď vám uverí, že viete naplniť jeho potreby.
38) “Ľudia nekupujú z logických dôvodov. Míňajú svoje ťažko zarobené peniaze kvôli emocionálnym potrebám.“, Zig Ziglar, autor, školiteľ, motivačný rečník
V predaji sa nedostanete ďaleko IBA s faktami, grafmi a tabuľkami. Potrebujete odhaliť, konkrétne aké nenaplnené emócie a potreby váš potenciálny klient má a je ochotný zaplatiť, aby si ich naplnil uspokojil)
39) “Najlepší predajcovia vedia, že ich expertíza môže byť v teréne ich nepriateľ. V momente, keď majú pokušenie nadradzovať sa a hovoriť čo má klient robiť, tak namiesto toho radšej povedia presvedčivý príbeh, s ktorým sa klient vie rýchlo stotožniť.”
Mike Bosworth, autor knihy Predaj Riešení. Potenciálny klient dôveruje len vtedy, ak si vypočuje a zažije dôveryhodného predajcu – to je prirodzené. Preto príbeh o rovesníkovi, s ktorým sa záujemca vie rýchlo stotožniť – bude mať vždy omnoho väčší dopad a vplyv ako poučovanie a rady od niekoho, kto nebuduje spojenie a dôveru.
40) “Úspech je vždy prepojený s akciou. Úspešní predajcovia sa vždy hýbu vpred a konajú! Robia chyby, ale nikdy sa nevzdávajú.” Conrad Hilton
Keď budete mať tento postoj, tak dosiahnete veľké úspechy a krátkodobý neúspech vás neodradí. Keď takéto niečo povedal Conrad Hilton – človek, ktorý sa od piky vypracoval k miliardovým ziskom a predajom – tak to má váhu.
Inšpirujte sa, konajte, robte chyby a napredujte.
Páčili sa vám citáty? Ktorý citát vás najviac oslovil? Napíšte mi ho do komentárov. Som veľmi zvedavý. 🙂
Myslíte si, že by tieto skvelé citáty mohli byť vaším alebo vašich priateľov hnacím motorom? Tak zdieľajte článok na sociálnych sieťach alebo mu dajte LIKE. 🙂