ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
V posledných rokoch nám hovorili o kríze.
My však hovoríme o časoch, kedy je dôležitejšie sa venovať existujúcim zákazníkom, než hľadať spôsoby, ako získavať nových.
Potrebujeme sa sústrediť na upevňovanie vzťahov s dodávateľmi, zamestnancami a zákazníkmi. Základy, na ktorých stojí náš biznis, sú dôležitejšie než kedykoľvek v minulosti.
Vzťahy, ktoré každodenne budujeme, majú obrovský význam. Nezabúdajme na to!
Na II. ročníku ASMO KONFERENCIE 30.5.2013 v hoteli Mercure**** v Bratislave sa bude hovoriť o networkingu a potrebe budovania siete vzťahov. Uvidíte to z rôzneho uhlu pohľadov:
Peter Šebo z TheMarketers.biz vám porozpráva o tom, že Facebook prioritne nepredáva, ale dokáže omnoho viac – budovať vzťahy.
Ján Barica vám povie o potrebe správnej a premyslenej investície do ľudí, ktorí o marketingu nerozprávajú, ale každý deň ho s nadšením robia.
Aká by to bolo konferencia bez príbehu úspechu. Andrej Winter mal pred rokom iba nápad, dnes je začínajúcim biznismanom. Jeho startup Challengest spája TOP študentov vysokých škôl s firmami. Zapojilo sa do neho viacero významných firiem na Slovensku.
„Kto veľa od života dostal, mal by to životu aj vrátiť. Som presvedčený, že je morálnou povinnosťou úspešných ľudí pomáhať,” hovorí podnikateľ, manažér, filantrop, zakladateľ nadácie Dobrý anjel a súčasný prezident Andrej Kiska.
Ako získať a udržať si lojálneho zákazníka porozpráva lektor s dlhoročnou praxou Emil Suchánek.
Každý úspešný biznis potrebuje dobrý a premyslený marketing. O tom, čo robiť, aby aj malé marketingové kampane boli úspešné, vám porozpráva Viliam Bendík , marketingový riaditeľ Microsoftu.
Predchádzať negatívnej reputácii je základ. Ale odkomunikovať a zmeniť obraz o firme v očiach zákazníkov v pozitívny je umenie. Všetko sa dá. Václav Števko vie o tom viac. Viac ako 15 rokov sa venuje tréningom manažérskych, obchodných a marketingových zručností a firemnej kultúry.
Počas celého programu konferencie budú bežať workshopy, medzi inými obľúbená koučovacia zóna. Viac na www.asmo.sk. Chystáte sa tam?
Odoberajte tie najlepšie články o predaji a biznise z tohto blogu