
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Niekedy i maličkosť, slovo alebo veta rozhoduje o tom, koľko predáte.
Stačí len malá zmena a výsledkom môže byť značný nárast tržieb.
Idem na obed do jedného z vychytených nákupných centier na Slovensku.
Rozhodol som sa pre fast food zameraný na rezne. Akonáhle som prišiel na rad, tak sa ma predavačka (obsluha za pultom) pýta: “Prosím!”
Hovorím: “Prosím si bravčový rezeň s hranolkami.”
Ona na to: “Bude to všetko?”
Ja: “Áno.”
Ona: “Vydržte chvíľu, za minútu to bude hotové.”
Toto je úplne klasický predaj, na ktorý sme boli zvyknutí ešte za čias bývalého režimu. Keď sa nikto nenaháňal za vyšším predajom.
V dnešnej dobe, však takýto prístup, ako predviedla predavačka vedie k nižším tržbám.
Skúste ísť na exkurziu do nejakého medzinárodného fast foodu napr. McDonald´s. Nikdy sa vám nestane, že by predavač za kasou sám ukončil predaj slovami: “Je to všetko?”
Štandardne vám bude ponúkať stále, až kým na jeho dodatočnú ponuku nepoviete: “Nie, to je všetko.”
Jeho snahou je docieliť, aby zákazník z obchodu odchádzal vždy s čo najvyšším počtom produktov.
Takže najprv vám k sendviču ponúkne hranolky. Ak súhlasíte, tak potom kečup alebo majonézu. Ak súhlasíte tak nápoj, ak súhlasíte, tak nejaký dezert.
Predaj je naozaj jednoduchý.
Týmto spôsobom tzv. doplnkovým predajom, máte šancu zvýšiť svoje tržby. Je len na vás ako sa k tomu postavíte.
Aké sú vaše skúsenosti s doplnkovým predajom?
Využívate ho?