ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Obchodníkov je dnes pretlak. Dokonca aj dobrých obchodníkov je veľa. Odlíšiť sa od konkurencie a docieliť, aby si vás zákazník zapamätal, nie je jednoduché. Mnohí sa snažia robiť maximum, aby to dosiahli.
Niekedy však netreba ani tak veľa. Niekedy stačí málo a to málo spraví väčší efekt. Hovorí o tom aj Rory Sutherland vo svojej prednáške: “Bojujte s maličkosťami.” Uvádza na príklade ako docieliť, aby ľudia radšej využívali internetbanking. Podobné niečo sa dá využiť aj v predaji.
Pokiaľ chcete, aby si vás zákazník zapamätal, musíte byť iní ako konkurencia. Väčšina obchodníkov to robí tak, že kúpou produktu celý vzťah so zákazníkom končí. Pokiaľ to takto bude fungovať aj naďalej u väčšiny obchodníkov, máte šancu sa odlíšiť od konkurencie. “Finta” o ktorej idem písať bude fungovať.
Spôsob, ako sa odlíšiť od ostatných obchodníkov je v popredajnej činnosti. Zákazníci si zvykli, že
obchodník ich kontaktuje len vtedy, keď im chce niečo predať. Inak akoby na nich zabudol. Preto pokiaľ chcete byť iní a zapamätateľní, začnite rozmýšľať nad tým, čo urobiť pre zákazníka potom, čo si od vás produkt kúpil (teda okrem predaja ďalších produktov).Niekedy sa stačí len jednoducho pripomenúť.
Ako? Zatelefonujte mu. Opýtajte sa ho, či je všetko v poriadku. Pošlite mu email, aby ohodnotil vaše služby. Môžte poslať nejakú pozornosť alebo len návod, ako lepšie využije vaše služby. Pripomenúť sa len, že ste tu pre neho, ak by čokoľvek potreboval. Možností je naozaj veľa.
Takáto jednoduchá vec (otázka alebo len email) dokáže zanechať v zákazníkovi hlbokú pozitívnu stopu. Zákazník na vás nezabudne. V budúcnosti vám bude viac dôverovať.
Koľkokrát sa vám stalo, že by vám nejaký obchodník po mesiaci od predaja zavolal a spýtal sa na spokojnosť s produktom? Páčilo by sa vám to?