ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Dnes som si pre vás pripravil článok, kde vám ukážem, kde môžte získať perfektné intro do videa a prezradím 3 dôležité veci, ktoré musíte vedieť ešte pred tým, ako intro do videa vložíte.
Poďme teda na to. 🙂
Skvelým miestom, kde môžete získať intro pre svoje videa je stránka Fiverr.com. Vďaka tejto stránke môžete získať perfektné intro do videa za minimálnu cenu.
1. Otvorte si stránku Fiverr.com
2. Zadajte do vyhľadávania slovné spojenie “video intro” a následne kliknite na zelené tlačítko
3. Fiver vám vyfiltruje všetky intrá, z ktorých si môžete vybrať. Ako vidíte, intro do videa môžete vďaka tejto stránke získať už za 4 eurá a 40 centov. Čiže za minimálnu cenu môžete mať profesionálne intro pre vaše videá.
4. Každé jedno intro si môžete rozkliknúť a pozrieť si jeho náhľad. Každé jedno intro vám tvorcovia radi prispôsobia. Do intra vložia vaše logo, slogan, či vaše brendové farby.
5. Keď sa vám intro páči, stačí si službu objednať. Konkrétne v tomto prípade by ste mali intro do 4 dní doma pre vaše videá. Ak by ste chceli video intro rýchlejšie, tak je tu aj táto možnosť za príplatok.
Teraz už viete, ako získať perfektné intro do videa ľahko a rýchlo.
1. Používajte krátke intro vo videách
Vyberte si 5 – 7 sekundové video. Ak by ste si vybrali dlhé 15, 20, 30 sekundové, tak takéto intrá sú pre divákov väčšinou nudné.
Vyberajte intro do videa – krátke a svižné.
Toto je napríklad intro, ktoré používam v projekte VIDEO ACADEMY. Získal som ho práve zo stránky Fiverr.com.
2. Komunikujte v intre hodnotu, ktorú ľudom prinášate
Doplňte do intra váš slogan, aby intro nebolo len o rozpohybovanom logu vašej firmy. Divák by mal mať pocit, že vaše video je súčasťou niečoho väčšieho.
Umiestňujte do svojho intra logo a zároveň aj svoj slogan, ktorý reprezentuje to, čo pre ľudí robíte.
Opäť, ako príklad vám ukážem slogan z VIDEO ACADEMY, kde pomáham lídrom v rôznych oblastiach šíriť ich hodnotné posolstvá do sveta, vďaka on-line videu, aby mohli efektívnejšie meniť tento svet k lepšiemu. Slogan znie: “Rozšírte svoje posolstvo vďaka videu”
3. Využívajte intro vo svojich videách strategicky
Veľkou chybou je, dávať intro hneď na začiatok videa. Vďaka tejto chybe môžete okamžite prichádzať o veľké množstvo divákov.
Na obrázku z eBooku YouTube Strategy ukazujem, ako intro v úvode videa spôsobilo výrazný až 16% pokles sledovanosti.
Dôležité je teda na začiatku videa najskôr si získať pozornosť svojich divákov a až potom použiť intro, kde prezentujete vašu značku.
Presnú štruktúru videa, ktorú môžete použiť popisujem v eBooku YouTube Strategy, ktorý si zdarma môžete siahnuť tu >>
Následne hotové intro vložíte do videa za pomoci programu na strihanie videa.
Teraz už viete, ako získať perfektné intro do videa ľahko a rýchlo. Zároveň sme si ukázali 3 dôležité veci, ktoré vám pomôžu k tomu, aby intro vo videách slúžilo čo najlepšie.
Aká je vaša skúsenosť s introm vo videu? Používate intro, alebo zatiaľ len nad introm uvažujete?
Napíšte mi o tom dolu do komentárov. Poteším sa každej jednej vašej reakcii a samozrejme aj lajku, ak bol pre vás tento článok hodnotný.