ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Ak chcete reklamu, tak možností je viac: reklama v tlači, Google reklama, Facebooková reklama, reklamné predmety, reklama na billboardoch, reklama v rádiu, reklama v televízii a podobne.
Ešte predtým ako sa rozhodnete pre jednu z týchto typov reklamy, by ste však mali začať využívať chodiacu reklamu.
Získajte ZDARMA e-book: Ako viac predávať
Chodiaca reklama je najlacnejší spôsob reklamy, lebo vás nestojí ani “korunu”. Tento typ reklamy môžete robiť sami vždy, keď sa stretnete s nejakým človekom.
Väčšina rozhovorov začína jednoduchou otázkou, “Ako sa máte?” Tu je krásna príležitosť urobiť si reklamu.
Namiesto toho, čo štandardne odpovedáte, “Celkom dobre” alebo “Pomaličky”, môžete človeku povedať, čomu sa venujete. Ideálne je urobiť to celé tak, aby to vyvolalo u človeka záujem a ďalšie otázky.
Technika ako to urobiť, je jednoduchá. Vaša reklama by mala odpovedať na dve základné otázky:
Ako príklad môžem uviesť, čo hovorím ľuďom, keď sa ma spýtajú, ako sa mám a zároveň si chcem robiť reklamu: “Mám sa celkom dobre. Mám strašne veľa roboty, lebo stále viac obchodníkov sa chce menej narobiť a viac zarobiť, takže neviem, kde mi hlava stojí.”
Ako toto dopoviem, vždy za tým nasleduje otázka: “A čomu sa vlastne venuješ?”
V tom momente som presne tam, kde som chcel byť. Mám šancu povedať o svojej práci, službách, ktoré poskytujem. Úplne zadarmo.
Čiže bez toho, aby som za túto reklamu musel platiť a v takom rozsahu, aký neumožňuje žiadna platená reklama od printových reklám cez internetovú až po televíznu reklamu.