ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Kniha “Jak prodávat, když nikdo nekupuje” od Dave Lakhaniho, bola napísaná ako reakcia na krízu v roku 2008.
Zaoberá sa pravidlami a možnosťami ako zvýšiť predaj tak, aby sa vo firme nepocítila žiadna kríza.
Taktiež ukazuje, ako predávať ešte viac, keď ľudia a firmy začnú kupovať.
Autor v knihe podáva netradičný pohľad na predaj, s ktorým ste sa pravdepodobne ešte nestretli. Jeho odporúčania sú jasne napísané s presným návodom.
Kniha “Jak prodávat, když nikdo nekupuje” je rozdelná do 11 kapitol. Je pretkaná viacerými rozhovormi s úspešnými ľuďmi z oblasti predaja, ktorým sa podarilo dosiahnuť úspech.
Predstavuje konkrétny návod, čo urobiť v najbližšom týždni, aby ste okamžite naštartovali nárast vašich tržieb. Jednotlivé odporúčania sú rozdelené podľa jednotlivých dní v týždni. Presne viete, čo vám autor odporúča spraviť v pondelok, čo v utorok a tak ďalej.
Veľmi sa mi páči, že autor príliš neteoretizuje, ale dáva jasné návody. Tie často krát majú formu citácii. Viete, čo máte napísať do listu alebo povedať do telefónu.
V tejto kapitole Dave Lakhani poukazuje na to, že najlepší obchodníci majú schopnosť sa prispôsobovať zmenám na trhu. Tí slabší sa v čase krízy rozhodnú zmeniť prácu.
Autor tu dáva návod, čo treba urobiť, keď je málo ľudí, ktorí chcú kupovať. Paradoxné na tom je, že to nie je viac telefonátov, ako by ste si všetci mysleli.
Na to, aby obchodník niečo predal, musí byť vidieť. Neznamená to byť videný osobne. Dajú sa na to využiť rôzne nástroje a vymoženosti dnešnej doby. V tejto kapilole sú bližšie rozpísané.
Väčšina obchodníkov v kríze sa pýta: “Čo by som mohol predať, keď nikto nekupuje?” Je to zle položená otázka.
Lepšie je položiť si otázku: “Kde naviazať kontakt s ľuďmi, ktorí chcú kúpiť to, čo práve predávam?” Na tento účel sa dajú použiť viaceré metódy, ktoré Dave Lakhani popisuje v tejto kapitole.
Táto kapitola sa zaoberá, ako od vlastného stola predávať zákazníkom priamo u nich v kancelárii. Na to slúžia mnohé digitálne nástroje.
Ich správne používanie otvára veľa nových teritórií a príležitostí, ktoré obchodníci zatiaľ nevyužívajú. Pritom to vôbec neznamená, že sa už nemajú osobne stretávať so zákazníkmi.
Používanie inovácii prináša odmenu. Dave Lakhani bol najlepším predajcom v každej firme, pre ktorú predával. Za jeho úspechom stáli práve inovácie.
V tejto kapitole poukazuje na konkrétnom prípade, aký spôsob oslovenia používa pri získavaní nových klientov. Taktiež sa zmieňuje, akým spôsobom získaval asistentov alebo sekretárky, ktorí bránili dvere svojho šéfa.
V tejto časti knihy sa môžete dočítať, ako funguje psychológia predaja podľa Dave Lakhaniho. Čo treba urobiť, aby človek dokázal presvedčiť svojho potenciálneho zákazníka.
Z tejto kapitoly sa naučíte zefektívniť váš predaj. Dozviete sa ako docieliť, aby zákazník zaplatil viac ako pôvodne chcel. Ako predať, aj keď vám zákazník na vašu ponuku povie NIE.
Problémom väčšiny predajcov je, že sa pri prezentácii zameriavajú na pár najdôležitejších zástupcov zákazníkovej spoločnosti a na ostatných zabúdajú.
Táto kapitola obsahuje návod, ako zaujať správnu pozíciu pri vyjednávaní, ako komunikovať a získať si publikum a tiež, ako utužovať vzťahy napríklad prostredníctvom dotykov a pohybu.
Tieto strany sú určené pre manažérov obchodníkov a vedúcich predaja. Dozviete sa čo robiť, keď sa vaši obchodníci dostanú do krízy.
V poslednej kapitole knihy Dave Lakhani píše o myšlienkach, ktoré vám pomôžu dosiahnuť úspech. Sú prirodzeným vyvrcholením tejto skvelej knihy.
Kniha “Jak prodávat když nikdo nekupuje” je skvelá kniha, ktorú zaraďujem medzi najlepšie knihy o predaji, aké som čítal. Každý, kto si ju kúpi, neoľutuje.
Čítali ste knihu “Jak prodat když nikdo nekupuje”? Čo na ňu hovoríte? Váš názor mi napíšte do komentárov pod článkom.