ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Vedeli ste o tom, že Zlaté stránky patria k najhorším zdrojom klientov?
Len malé percento z takto oslovených ľudí uzavrie s predajcom obchod.
Napriek tomu ho mnohí obchodníci využívajú k vyhľadávaniu a oslovovaniu nových potenciálnych zákazníkov.
Dnes však štatistiku dojednaných stretnutí zo Zlatých stránok možno jednoducho vylepšiť.
Prečo telefonáty zákazníkom, ktorých oslovíme zo Zlatých stránok nie sú také úspešne? Neúspech má dve príčiny:
Tie sa môžu prejaviť pri
telefonickom oslovení klienta a to tak, že dôvod telefonátu nebude presne cielený, ako keď o potenciálnom zákazníkovi máme informácie.Takže v konečnom dôsledku si ťažšie dohodneme stretnutie. Ďalej nedostatok informácii sa môže prejaviť aj v nevhodne vedenom predajnom rozhovore. Preto z takýchto stretnutí nie je toľko zrealizovaných predajov.
Všeobecne zákazníci radi kupujú od predajcov, ktorých poznajú.
Znižujú si tým pravdepodobnosť, že ich niekto podvedie. Preto obchodníci dosahujú väčší úspech u zákazníkov, ktorých osobne poznajú, alebo na ktorých získali odporúčania.
Je to veľmi jednoduché. Stačí len využívať možnosti, ktoré nám prináša dnešná doba napr. sociálne sieť Facebook, prípadne Google alebo ich vzájomná kombinácia.
Takmer každý má už otvorený účet na Facebooku. Dokonca zhruba polovica Slovákov sa prihlasuje na sociálne siete denne. Väčšina týchto ľudí tam má zverejnené informácie o sebe, svojich názoroch a záľubach.
Toto sa dá využiť pri kontaktovaní potenciálneho zákazníka a to tak, že “mu ušijeme dôvod telefonátu na mieru”. Takže úspešnosť telefonovania môže byť omnoho vyššia ako pri ľuďoch, o ktorých informácie nemáme.
Ďalšie informácie, ktoré môžeme získať z Facebooku sú spoloční známi. Toto sa dá využiť taktiež pri oslovení zákazníkov. Stačí sa len odvolať na spoločného známeho.
Zrazu z neznámeho a “nedôveryhodného” predajcu sa stáva prostredníctvom spoločného známeho niekto, ku komu má zákazník bližšie. Tento fakt má za následok zvýšenie počtu dohodnutých stretnutí.
Viem, využitie tejto techniky zaberie čas a nie každého dokážete na webe alebo Facebooku 100 %-ne identifikovať, ale je lepšie venovať čas výskumu a zisteniu informácii, ako sa nechať deptať neuspešnými telefonátmi.
Aké sú vaše skúsenosti s využitím Facebooku na
kontaktovanie zákazníka ? Vyjadrite svoj názor v komentároch pod článkom.Cítite, že vaše telefonovanie potrebuje výrazne zlepšiť? Stiahnite si E-book zdarma. Dozviete sa, ako si môžte zvýšiť úspešnosť telefonovania a dohodnúť 2 krát viac stretnutí. 🙂