ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Proč NESKUTEČNE MILUJI, když mi lidé furt něco nabízí a nutí – (úspech v mlm – 2.část)

úspech v mlm

Úspech v mlm – Pýtate sa niekedy samých seba ako ho dosiahnuť ?

V minulom článku som na seba ušil bič – sľúbil som, že skoro napíšem pokračovanie, a to pravidlá z praxe.

Pre čitateľov, ktorí minulý článok (ktorého téma bola ponuka spolupráce do biznisu) nečítali, som sa rozhodol jednotlivé pravidlá zopakovať.

Vždy, keď v článku niečo sľúbim, tak mi kolegyňa Katka hovorí: “Tom a už ho máš napsanej, ja len, aby se ho čtenáři dočkali!”

Takže zo strachu pred Katkou tento článok vznikol rýchlo.

Na druhej strane som za jej výčitku rád a čiastočné poďakovanie patrí aj Katke. Ďakujem Katko.

Ale už vážne – ideme na článok päť, štyri, tri, dva, jedna, štart! 🙂

 

1. Zlaté pravidlo: Ak som obchodník, tak rešpektujem iného obchodníka

Tiež nesúhlasím s množstvom ľudí, ale rešpektujem ich.

Naša obchodná činnosť sa nikdy nebude páčiť všetkým. Ako môžete chcieť, aby vás ľudia rešpektovali, keď vy ich predajom opovrhujete?

Aj keď spolupráca nebude nadviazaná a zanecháte dobrý dojem, stále máte otvorené dvere.

Prax: Pani mi ponúkala spoluprácu v jednej MLM spoločnosti, hovorím jej, že produkt sa mi páči, vyskúšam ho, ale spolupracovať nechcem. “Ste šikovný a určite by ste bol úspešný!” vravela mi pani.

Hovorím: “To si nemyslím, pretože MLM sa vedie osobným príkladom a ja bohužiaľ nechcem do toho dávať toľko času a energie, aby som dosiahol zaujímavejšieho výsledku … Z logického hľadiska mi dáte vždy argumenty, ktoré dokážu nabúrať moje tvrdenie, ale pre mňa je dôležité, ako to cítim a na to logický argument nefunguje.

Každopádne ste veľmi zaujímavá žena, rád s Vami zostanem v kontakte, a keď bude nejaká zmena zavolajte si, čas môže ukázať inak. Dokázal by som si s vami predstaviť spoluprácu, ale táto príležitosť momentálne nerezonuje s mojím srdcom. “

Výsledok: Odchádzali sme s dobrým pocitom a dvere zostali otvorené na obe strany.

 

2. Zamyslite sa nad tým, aká je životnosť človiečika v MLM alebo obchodu

Koľko poznáte ľudí, ktorí vydržali  v mlm biznise viac ako dva roky?

Je ich vždy menej. Ak budete mať dobré vzťahy, spolupráca môže dopadnúť neskôr.

Každé ovocie má svoju dobu zrenia 🙂 A verte, že tie najlepšie zrejú najdlhšie. Aj víno zreje niekoľko rokov a oplatí sa počkať.

Na začiatku svojho podnikania som urobil chybu.

Nastúpil som do firmy, kde mi ukázali len zaujatý pohľad firmy a tak som sa aj správal – my ako firma sme boli najlepší a konkurencia boli chudáci. Po nejakom čase som spoznal veľa zaujímavých ľudí z konkurencie a mal možnosť si vypočuť aj iný uhol pohľadu a zistil som, že realita je iná.

Netreba ďalšieho komentára. Áno, bola to mladícke nerozvážnosť. Pre úspech v mlm je najhorší je zfanatizovaný nováčik. Je lepšie mu povedať: “Poďme sa stretnúť za pol roka, v tejto chvíli to nemá cenu.”

Biznis nie je o najlepšom a najvýhodnejším produkte alebo službe. Sú to vzťahy a známosti. Na čo je dobrý produkt, keď arogancia odradí všetko okolo vás. Slová “najlepší a najvýhodnejší” vášho klienta odradí!

Prečo myslíte?

Prax: Mal som stretnutie s človekom z konkurenčnej spoločnosti, riešili sme pretiahnutia do našej spoločnosti.

Zistili sme, že každý zostaneme vo svojej firme, ale rozlúčili sme sa s rešpektom a zostali v kontakte. Komunikácia prebiehala aj naďalej a vzájomne sme si radili (pre niekoho možno aj šokujúce: “Konkurencia a pomáhali si!”) približne po dvoch rokoch, sme spolu začali spolupracovať na spoločnom projekte.

Jeho dozretie trvalo dlhšie, ale dozrelo.

Ako dosiahnuť úspech v mlm ?

úspech v mlm, ako uspieť v mlm, multi level marketingJednoduchý trik: V priebehu života možno zmeníte veľa pôsobísk v MLM. Životnosť v MLM, alebo v jednom biznisu, je malá.

To je štatistika!

Keď som mal o niekoho záujem, tak vždy pri stretnutí som sa zadíval a hovorím: “Každé ovocie má svoju dobu zrenia a ja viem, že sa naše cesty stretnú, bohužiaľ teraz ešte nie je tá správna doba.”

Dotyčný dostane programík do hlavy. Sakra, teraz som prezradil svoj tajný trik, už to nemôžem použiť, alebo áno?

Pre váš úspech v mlm som vám to hlavné ešte nepovedal. Keď máte odvahu, tak dole napíšte koment, správu vám zašlem osobne.

A bráni vám niečo napísať koment?

3. V prípade uskutočnenia predaja vami odporúčaným členom, vás čaká iste malé všimné alebo revanš 🙂

Prax: Len krátko! Vymieňali sme si vzájomne biznisy, vzájomná spolupráca sa nekonala, však moja služba bola odporučená dotyčným a zisk bol 10.000 Kč.

Úspech v mlm je jednoduché dosiahnuť, no niekto vidí v konkurencii konkurenciu. a niekto iný vidí v konkurencii zdroj príjmu!

Čo v konkurencii vidíte Vy? Majte sa a zoznamujte sa milí čitatelia.

fb-follow

Tomáš Rezníček
Tam kde ostatní pochybují, tam začíná moje vášeň. Jsem callmistr a contact mistr. Zavolal jsem na více jak 7000 hovorů a získal minimálně 1000 doporučení. Pomáhám lidem se smrtelnými byznysovými chorobani (odpor volat a odpor získávat doporučení). Baví mne obchod, který mne živí. Pomáhám networkerům a podnikatelum zvýšit zisk, úspořit čas a šetřit ego, seznamuji je a domlovám schuzky se zajimavymi lidmi. Tady je muj Facebook
Komentáre
  1. Jaroslav Fiľo píše:

    Dobrý článok. Taktiež poprosím aj správu s tajomstvom. 🙂

Napísať odpoveď pre Jaroslav Fiľo Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.