ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Cieľom každého obchodníka by malo byť vybudovať si pozítivne vzťahy so svojimi zákazníkmi.
Pokiaľ sa to obchodníkovi podarí, tak má vyhraté lebo:
Splňte vždy to, čo sľúbite, je základný predpoklad. Pokiaľ to na začiatku budovania vzťahu podceníte, ďalšiu šancu ako obchodník už nemusíte dostať.
Myslím, že toto si uvedomuje a taktiež aj robí väčšina zodpovedných obchodníkov resp. podnikateľov. Avšak častejšie obchodníci zabúdajú kontaktovať zákazníka “len tak” bez toho, aby mu chceli v danom momente niečo predávať.
Následkom toho, že obchodník zákazníkovi volá alebo píše e-maily len vtedy, keď mu chce niečo predávať je, že zákazník mu nechce dvíhať telefón alebo nečíta jeho e-maily.
Prevencia je poslať občas e-mail s iným obsahom ako je ponuka výrobkov alebo služieb.
Budujte vzťahy so zákazníkmi a budete mať istotu budúcich príjmov.
Čo dnes robíte preto, aby ste budovali vzťah s vašimi zákazníkmi? Napíšte mi do komentárov pod článkom.