ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Pozor na tieto presvedčenia, ktoré ZDEVASTUJÚ vaše šance stať sa ŠPIČKOVÝM OBHODNÍKOM

ako zvýšiť predaje, viac klientovMinule som mal veľmi nebezpečný rozhovor.

Išlo o nečakaný rozhovor s podnikateľom, ktorý predáva a podniká 16 rokov.

V tomto článku ho budem volať Juraj.

Prvý program, ktorý mi naskočil bol – “Paráda, aspoň sa naučím niečo od úspešného, skúseného človeka.” 

No po pár minútach som zistil, že skúsený podnikateľ a predajca Juraj má v hlave nehorázne veľa škodlivých programov, ktorými sa nevedomky snažil (pod zámienkou odovzdávania životných skúseností) nainfikovať aj mňa.

Dočítajte tento článok do konca a pochopíte nebezpečenstvo škodlivých programov podvedomia pre váš úspech či neúspech v predaji.

Pozor na devastujúce programy podvedomia

Programy podvedomia sú fascinujúca a veľmi málo pochopená oblasť psychológie úspechu človeka.

Psychológia úspechu je sonda do duše nás samotných. Úspešne podnikať a obchodovať dokáže len správne nastavená myseľ.

Práca úspešného obchodníka je častokrát hlavne o práci s vašou mysľou.

Myseľ, ktorá ma nainštalované tie správne programy.

Úspešná myseľ dokáže včas identifikovať škodlivé programy a presvedčenia a byť voči nim imúnna.

Škodlivý program je totiž ako nebezpečný počítačový vírus, ktorý dokáže nielen spomaliť výkon PC ale ho aj úplne položiť.

Takisto aj škodlivé programy podvedomia vás v lepšom prípade spomalia, v tom horšom…

…vás zastavia a nebudete môcť ochutnať ešte vyššiu (a poriadnu) úroveň úspechu

Je jedno koľko toho budete vedieť…

Je jedno, akých ľudí budete poznať…

Ak roky zotrváte so škodlivými programami vo vašom podvedomí, tak narazíte na sklenený strop vášho úspechu a ďalej to nepôjde.

Človek je ako počítač, ktorého programy sa vyvíjajú od narodenia

Každý deň si buď vedome alebo nevedome inštalujete nové a nové programy.

Niektoré vám škodia, iné slúžia.

Za to, čo máme v našich hlavách platíme denne cenu úspechu alebo neúspechu.

Čítajte ďalej a dozviete sa, aké nebezpečné programy mal v hlave “skúsený” podnikateľ Juraj.

1.škodlivý program: Facebook nefunguje

Juraj mal samú zlú skúsenosť s Facebookom, a preto sa mu čiastočne ani nečudujem, že má takýto program.

Namiesto toho, aby investoval do špičkového online kurzu o získavaní klientov cez Facebooktak veril rôznym mýtom a bájkam na túto tému. Plus v jeho okolí bolo veľa ľudí, ktorí na FB zdieľali hovadinky, čím si Juraj vytvoril hlboké presvedčenie, že Facebook je totálna strata času pre mladých nevyzretých pubertiakov alebo pre ľudí, ktorí sa nudia.

Aké hlúpe a obmedzené presvedčenie založené na neznalosti a lenivosti získať si TOP informácie od úspešných facebook marketérov.

Možno aj vám ešte nikto neukázal, aký silný vie byť Facebook v získavaní klientov.

V mojom okolí sú desiatky podnikateľov, ktorí pravidelne a úspešne získavajú klientov cez Facebook.

Kliknite preto na obrázok napravo a získajte bezplatný videonávod k tomu, ako spraviť z Facebooku automat na klientov.

Záver: Facebook skutočne nefunguje… tým, ktorí sa nechcú učiť od úspešných.

2.škodlivý program: “Reklama nefunguje”

facebook-logoJuraj sa ma snažil presvedčiť, že reklama nefunguje. Až po chvíli mi trvalo, kým som zistil ako Juraj vníma reklamu – ako niečo otravné a do

Chápe reklamu ako niečo otravné, čo neprináša hodnotu potenciálnemu klientovi.

A preto je po 15 rokoch “podnikania” tam, kde je. Nemá podnikanie, ale zamestnanie v malom obchodíku bez zamestnancov.

On je svoj hlavný zamestnanec, pretože nepochopil, že reklama má v prvom rade prinášať niečo hodnotné a užitočné do života potenciálneho klienta.

Stará klasická reklama vo forme spotu v rádiu, billboardu: “Kúpte si náš produkt” alebo banneru na webe… už proste nefunguje.

Mohlo to fungovať pred 10,20 rokmi. Ale nie v dnešnej dobe, kedy sú ľudia zahltení informáciami, ponukami a otravnými reklamami.

Preto nájdite spôsoby, ako môže vaša reklama priniesť reálnu hodnotu vašim zákazníkom.

Záver: Reklama skutočne nefunguje… tým, ktorí ňou neprinášajú žiadnu hodnotu.

3. škodlivý program: “Tí úspešnejší musia podvádzať, aby uspeli”

ako uspieť v predaji, ako mať viac klientovJurajova konkurencia je na trhu kratšie, ale je omnoho úspešnejšia.

Juraj jej úspech pripisuje tomu, že jeho úspešnejšia konkurencia “musela na 100 %” podvádzať.

Museli podvádzať, inak by sa im predsa “nemohol” podariť taký úspech, aký majú.

A v takom krátkom čase.

Iné rozdiely si nepripúšťa a vehementne sa ma o tom snažil na našom stretnutí presvedčiť.

Lenže po kratšom skúmaní som prišiel na to, že jeden zo skutočných dôvodov ich úspechu je v tom, že Jurajova konkurencia aktívne využíva sociálne siete, má lepší prehľadnejší web a hodnotný užitočný blog plný kvalitných rád pre potenciálnych klientov.

Mnoho priemerne (dokonca aj nadpriemerne) úspešných ľudí sa vás bude snažiť presvedčiť, že k vyššiemu úspechu budete potrebovať podvádzať, klamať a zavádzať.

Pozor na tento extrémne nebezpečný program, ktorý zahubí a sabotuje vašu snahu dosiahnuť ešte vyššiu úroveň úspechu.

Ako myslia úspešní obchodníci?

Úspešní obchodníci majú v hlave tie správne programy, a preto si zaslúžia TOP výsledky. Preto vám veľmi odporúčam a vyzývam vás: “Obklopte sa ľuďmi, obchodníkmi a podnikateľmi s tými správnymi presvedčeniami a programami.

Stretnete tiež ľudí, ktorí budú mať skúsenosti, no vy tie ich skúsenosti nebudete potrebovať, pretože to budú škodlivé skúsenosti = programy.

Čerpajte radšej skúsenosti od ľudí, ktorí majú v hlave tie správne programy. Nezamieňajte si skúseného obchodníka za obchodníka, ktorý má užitočné programy.

To najhoršie, čo môžete spraviť je nevedomky si do mysle inštalovať devastujúce programy, ktoré niekto iný maskuje za životné skúsenosti.

Keď vám niekto radí ako zarábať peniaze, tak sa pozerajte na to, koľko zarába on.

Keď vám niekto radí ako si nájsť ženu, tak sa pozerajte na jeho úspech so ženami.

Keď vám niekto radí ako budovať tím, tak sa pozerajte na to, aké výsledky majú členovia jeho tímu.

Keď vás niekto chce ovplyvniť svojimi životnými skúsenosťami, tak akú životnú úroveň a úroveň šťastia dosiahol na základe jeho skúseností?

Oceňte moje úsilie v tomto článku vaším lajkom a zdieľaním.

Prinesiem vám za to najbližšie dni ešte kvalitnejšie články pre váš úspech v predaji a podnikaní.

Sľubujem!

fb-follow

Silvio Michal
pôsobím v predaji od roku 2007. V MLM odvetví som v rokoch 2007-2009 vybudoval sieť 213 partnerov v 3 krajinách. Vo svojich článkoch sa sústredím na budovanie dôveryhodnosti a príťažlivej osobnosti obchodníka prostredníctvom poskytovania kvalitných hodnotných informácií. Pomôžem vám mojimi skúsenosťami z terénu a radami z prostredia online marketingu. Som tiež autorom najpopulárnejšieho slovenského blogu o charizme a autorom online kurzov o osobnom rozvoji, do ktorých vstúpilo už vyše 250 klientov.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.